Προώθηση και Διαφήμιση Ιστοσελίδας

Η προσφορά συμπεριλαμβάνει :

1.  Καμπάνια Google Adwords

2.  Seo – Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης

3.  Καταχώρηση σε 20 ελληνικούς καταλόγους

4.  Καταχώρηση σε 10 social bookmarking sites

5.  Δημιουργία Facebook page

6.  Μαζική αποστολή 15.000 email

7.  Λεπτομερής αναφορά με το πέρας των εργασιών

 

1.  Καμπάνια Google Adwords

 

Τι είναι Η PPC διαφήμιση;

Η PPC (Pay-per-click) διαφήμιση αφορά την εμφάνιση διαφημίσεων στο διαδίκτυο, των οποίων βασικότερο χαρακτηριστικό είναι ότι η χρέωση υφίσταται μόνο όταν ο χρήστης κάνει "κλικ" πάνω στη διαφήμιση και οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας.
Οι δημοφιλέστεροι χώροι εμφάνισης τέτοιων διαφημίσεων είναι οι μηχανές αναζήτησης όπως το Google, αλλά μπορούν να εμφανίζονται και σε άλλες ιστοσελίδες του διαδικτύου. Όταν ένας χρήστης χρησιμοποιεί μια μηχανή αναζήτησης οι PPC διαφημίσεις εμφανίζονται μαζί με τα κανονικά αποτελέσματα που επιστρέφει μια αναζήτηση. Η εμφάνιση αυτών των διαφημίσεων ενεργοποιείται από τις λέξεις - κλειδιά που χρησιμοποιούν οι αναζητητές, συνεπώς οι διαφημίσεις που εμφανίζονται είναι στοχευμένες.
Αν ο αναζητητής ενδιαφέρεται για τη διαφήμισή σας μπορεί να κάνει κλικ επάνω της και να οδηγηθεί στην ιστοσελίδα σας. Μόνο τότε ο διαφημιστής θα χρεωθεί το κόστος του ενός αυτού κλικ. Αν ο αναζητητής δεν κάνει κλικ πάνω στην εμφανιζόμενη διαφήμιση τότε ο διαφημιστής δε χρεώνεται τίποτα.
Μεγάλο πλεονέκτημα της PPC διαφήμισης είναι το γεγονός ότι μέσα από τις διαφημιστικές εκστρατείες μπορεί να γίνει λεπτομερής καταγραφή των αναζητήσεων και αποτελεσμάτων τους με στατιστικά δεδομένα που εξασφαλίζουν στο διαφημιζόμενο υψηλή απόδοση και βέβαιη επιτυχία. Γραφιστικός σχεδιασμός του δικτυακού τόπου με δημιουργικό που είναι πρωτότυπο και μοναδικό για κάθε πελάτη , και δεν βασίζεται σε έτοιμα templates.

Που και πως εμφανίζονται οι PPC διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις εμφανίζονται δεξιά από τα κανονικά (οργανικά) αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης και φέρουν τον τίτλο "Σύνδεσμοι διαφημιζομένων" (Sponsored links).

Πόσο κοστίζει;

Το ποσό που χρεώνεται ο διαφημιστής για την PPC διαφήμιση εξαρτάται από το σύνολο των "κλικ" που έχει δεχθεί η διαφήμισή του σε συνδυασμό με το ποσό ανά κλικ που έχει οριστεί για το κάθε κλικ. Το ποσό ανά κλικ παρουσιάζει μεγάλη διακύμανση καθώς εξαρτάται από το επίπεδο του ανταγωνισμού για το διαθέσιμο διαφημιστικό χώρο. Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις συνήθως επενδύουν κάτι μεταξύ 3 έως 15 ευρώ την ημέρα, ενώ σε εξαιρετικά ανταγωνιστικούς τομείς επιχειρήσεων με προϊόν μεγάλου κόστους, οι επενδύσεις σε PPC ξεπερνούν τα 100 ευρώ τη μέρα. Συχνό φαινόμενο είναι όταν μια επιχείρηση αντιλαμβάνεται ότι η PPC διαφήμιση είναι μια από τις αποδοτικότερες επενδύσεις της να αυξάνει το επενδυόμενο budget που διαθέτει για αυτήν.

 

Πως χρεώνεται;

Η χρέωση των κλικ γίνεται σε πραγματικό χρόνο και η εξόφλησή τους μπορεί να γίνεται ανά μήνα ή δεκαπενθήμερο. Οι πληρωμές γίνονται μέσω πιστωτικής κάρτας. Οι διαφημιστικές εκστρατείες μπορούν να παραμετροποιηθούν ανάλογα ώστε να μην ξεπερνούν τον ημερήσιο προϋπολογισμό που θέτει ο διαφημιστής. Σε γενικά πλαίσια υπάρχουν εκατοντάδες παράμετροι που μπορούν να τεθούν στις διαφημιστικές εκστρατείες έως και την ακριβή ώρα της ημέρας που θα εμφανίζονται.

Θα έχουν αποτέλεσμα οι PPC διαφημίσεις;

Οι PPC διαφημίσεις έχουν αποτέλεσμα και αποδίδουν σημαντικά κέρδη σε όσους γνωρίζουν πως να τις διαχειριστούν. Φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο και το προφίλ του προϊόντος ή υπηρεσίας που θα προωθηθεί μέσω των διαφημίσεων αυτών, όπως και το προφίλ της ίδιας της εταιρίας με τον τρόπο που παρουσιάζεται μέσα από την ιστοσελίδα της. Η PPC διαφήμιση μπορεί να μην έχει και τόσο νόημα για ένα προϊόν που κοστίζει λιγότερο από το κόστος της ίδιας της διαφήμισης. Η PPC διαφήμιση μπορεί να μην έχει νόημα όταν διαφημίζει μια ιστοσελίδα φτωχή και καθόλου πειστική σε εμφάνιση και ποιότητα.

 

 

2.  Seo – Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης

Στο πακέτο SEO που προτείνουμε περιλαμβάνονται τα εξής:

  • Έρευνα για λέξεις κλειδια
  • Βελτιστοποίση Title Tag
  • Βελτίωση Description και keywords
  • Βελτιστοποίηση κώδικα
  • Βελτίωση περιεχομένου
  • Αύξηση ταχύτητας φόρτωσης
  • Βελτίωση πλοήγησης και δομής
  • Κατανομή PR μεταξύ σελίδων
  • Στατιστικά ιστοσελίδων - Web Analytics

3.  Καταχώρηση σε 20 ελληνικούς καταλόγους

 

Καταχώρηση του διακτυακού σας τόπου σε ηλεκτρονικούς επιχειρηματικούς καταλόγους (προαιρετική extra καταχώρηση σε δημοφιλείς καταλόγους επί πληρωμή). Οι κατάλογοι αυτοί είναι σαν το Χρυσό Οδηγό σε ψηφιακή μορφή.

4.  Καταχώρηση σε 10 social bookmarking site

 

Δημοσιεύουμε κομμάτια από το δικτυακό σας τόπο σε Social Bookmarking Sites, σε Ελλάδα και εξωτερικό, με link προς το site σας. Από κάθε τέτοιο social bookmark κερδίζετε επισκεψιμότητα. (δημοφιλή τέτοια sites είναι το twitter.com,Foracamp.gr, Bobit.gr κ.α.)

 

 

5. Δημιουργία Facebook page - Social Media Marketing

 

Χρησιμοποιώντας ότι πιο καινούριο σχετικά με το Internet και τις δικτυακές κοινότητες είναι δυνατή η καλύτερη δυνατή προβολή του δικτυακού σας τόπου.

Φανταστείτε ότι μόνο το Facebook έχει πάνω από 200 εκατομύρια χρήστες. Πάνω από 2,2 εκ. χρήστες όλων των ηλικιών μόνο στην Ελλάδα!

Μόλις αρχίσουμε συνεργασία ένας εξειδικευμένος άνθρωπος από το προσωπικό μας αναλαμβάνει την δημιουργία και αρχική επεξεργασία της σελίδας σας στο Facebook. Ο ρόλος του είναι αυτός του community builder δηλαδή στόχος είναι να δημιουργήσει για την εταιρία σας και το δικτυακό σας τόπο μια μεγάλη κοινότητα χρηστών (από το δικό σας target group).

Υ.Γ.

Μη χάνετε χρόνο! Η καλύτερη περίοδος για το social media marketing είναι τώρα. Ο ανταγωνισμός σας πιθανότατα κοιμάται ακόμα...

 

6.  Μαζική αποστολή 15.000 email για ένα μήνα

Τα Email αυτά (News Letters) δημιουργούνται από εμάς και έχουν την μορφή απλού κειμένου ή την μορφή μιας κανονικής ιστοσελίδας με κείμενα, Banners, Links, κ.τ.λ. Σκοπός των News Letter είναι να μπορούμε να διαφημίζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε πολλαπλούς χρήστες ταυτόχρονα και παράλληλα να έχουμε το χαμηλότερο δυνατό κόστος χωρίς περιττά έξοδα σε τυπογραφεία, ταχυδρομεία, κ.τ.λ. Φανταστείτε μία εταιρεία να αποστέλλει 15.000 διαφημιστικά φυλλάδια την εβδομάδα.

Το πακέτο των 15.000 email περιλαμβάνει αναλυτικά τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Credits 120,000 ανά έτος (15.000 ανά μήνα)
  • Απεριόριστα Email Groups
  • Απεριόριστα Templates
  • Απεριόριστα Emails
  • Ενημέρωση διαγραφής παραλήπτη
  • Επιλογή ονόματος αποστολέα
  • Επιλογή Email αποστολέα

Το πρώτο σας Template για το newletters κατασκευάζεται δωρεάν από εμάς. Το Πρότυπο περιλαμβάνει: με Header το λογότυπο και φωτογραφίες της αρεσκείας σας, Main Table για να δημιουργείτε τα διαφημιστικά σας μηνύματα & Footer με τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας σας.

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, στην περίπτωση του newsletter είναι απαραίτητο το Link διαγραφής των χρηστών και δεν τροποποιείται, για τη νομική προστασία της ABWEB.     

7.  Λεπτομερής αναφορά με το πέρας των εργασιών-Google Anaytics

 

Oι υπηρεσίες google analytics και webmasters tools αποκαλύπτουν χρήσιμα στοιχεία για τη συμπεριφορά των επισκεπτών του δικτυακού σας τόπου. Κάνουν ξεκάθαρη την εικόνα για το τι δουλεύει και τι όχι. Χωρίς web analytics και webmasters tools δεν μπορείτε να γνωρίζετε:

  • Πόσους επισκέπτες έχετε το μήνα και αν ο αριθμός αυτός αυξάνεται ή όχι
  • Αν επενδύετε χρήματα και χρόνο σε διαφημίσεις και άλλες μεθόδους και η αύξηση της επισκεψιμότητας δεν είναι η αναμενόμενη θα πρέπει να γίνουν άμεσες διορθώσεις στη στρατηγική σας
  • Τις χρονικές περιόδους που έχετε μέγιστη επισκεψιμότητα
  • Αυτές τις περιόδους πρέπει να εκμεταλλευτείτε για μεγιστοποίσηση της κερδοφορίας
  • Με ποιές λέξεις κλειδιά σας βρίσκουν οι επισκέπτες και ποιές φέρνουν το μεγαλύτερο κέρδος
  • Πρέπει να επικεντρώσετε τις προσπάθειες για βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Ανάλογα πρέπει να διαμορφωθούν και οι σελίδες που επισκέπτονται οι πιθανοί πελάτες ώστε να καταλαβαίνει αμέσως ο επισκέπτης ότι ήρθε στο σωστό μέρος.
  • Τις γεωγραφικές περιοχές των επισκεπτών σας και τις γλώσσες που μιλάνε
  • Ορισμένοι επισκέπτες προέρχονται από ιδιαίτερες κουλτούρες. Αν πολλοί από τους πιθανούς πελάτες προέρχονται από τέτοιες γεωγραφικές περιοχές πρέπει να διαμορφώσετε ανάλογα το περιεχόμενο σας. Επίσης αν πολλοί πελάτες έχουν μητρική γλώσσα διαφορετική από τη γλώσσα του δικτυακού σας τόπου μπορεί να αξιολογηθεί κατά πόσο συμφέρει να μεταφραστεί ο δικτυακός σας τόπος.

 

 

 prosfora2